Home

Am fost un naiv ieri, imaginîndu-mi că paranoia Terminatorului se va limita la paraziţii de pensionari, leprele de bugetari şi putorile de şomeri. Plus pişăcioşii purtători de pamperşi, plus programatorii care n-au şters-o în Anglia. No, omul e chitit să radă tot. A spus-o fain rabinul (Pamperşi pentru EBA), dar nu mă pot abţine.

Într-un avînt orgasmatic (ce dracu-i bagă în uiscan?), klingonianul s-a  apucat să închidă de-a valma spitale şi şcoli, să impoziteze pensia minimă, să-i trimită pe ţărani la cules de prune şi să pună taxă de solidaritate de 90 la sută pe salariile babane (asta merge la bobor). Aştept cu nerăbdare alte idei borîte de Mahmureala Sa. Chestia cu „daţi un leu, pentru bocul meu” nu e rea, dar mai trebuie lucrată. Ce-aţi zice de o suprataxă pentru ăia de se holbează excesiv la televiziunile mogulilor răi, care, citez din cuvîntarea de la plenara cu activul, „demoralizează populaţia”?

4 thoughts on “Băsenegger

  1. Ce zici daca ne pune taxa pentru blogul tau????
    Pai n-am spus ca asa va fi?? Dar era unii care ziceau ca e bine pentru ca nu am idei si soltii pentru criza!!
    Uite ca am una-o idee-daca ne-am imprumuta din alta parte si nu de la FMI?? Regret sa spun ca m-am documentat si sunt multe tari care dupa ce au luat tapa s-au orientati spre… tara soarelui rasare si spre altele.
    Mai am o intrebare: nu vrea cineva sa ne explice ce inseamna ca neaplicarea acestor masuri pot duce la pierderea suveranitatii tarii??-chestie afirmata de Basescu?? Vad ca toata lumea trece f usor peste aceasta afirmatie.Stiti ceva si n-am aflat??
    Dupa ce am vazut ca se pricepe la tot , inclusiv la a fi marioneta FMI-am eu ce am cu americanii si cu iesirea lor din criza prin mijloace proprii-cine a citit Al treilea val isi da seama si de ce ,dar nu se pricepe sa-si apere poporul-asta pentru ca nu-i pasa-, ma intreb de ce nu apelam la bunele relatii ale Casei regale , daca tot le-am facut retrocedari??
    Nu avem nici un tehnocrat pe care sa il trimitem sa vada cum au facut altii de reusesc sa nu-si puna populatia in cap -vezi Austria, chiar si Italia, sa ia lectii si sa vina sa le aplicam??
    Am asa o vaga impresie ca va pleca cineva de la guvernare altfel decat a venit.
    Astept sa ne spun cum se culege pruna, ce pozitii sa adoptam cand vrem sa facem copii si sa aud din nou sublima comparatie cu Namibia si Etiopia.
    Putem sa trimitem guvernul acasa si sa scapam de cheltuiala cu salariile lor pentru ca oricum ne conduce FMI , iar ei au salariile incluse in dobanzile ce le platim.

  2. Gata cu taxele, vreau arme.
    Nu taxelor.
    Tradatorilor, destabilizatorilor, instigatorilor…..
    Taxele aduc prosperitate (pentru portocalii), natiunea sunt ei.
    Noi, rumanii nothing.
    Care natiune?
    Natiunea FMI-Romania.
    Nu sunteti onorati.
    Va rog sa fiti, cetateni ai globalizarii universului.
    Maria S.(Timisoara)

  3. Vor pleca de la guvernare in pampers.
    Si in pampers stiti ce vor avea, nu-i asa ?
    Ce vor avea in pampers, vor pune pe chelia si la nasul plesuvului, ca i-a trimis la tomberon.
    Cu averile confiscate.
    Si blamati de neam de neamul lor nu va mai avea loc pe Terra.
    Maria S.(Timisoara)

  4. Ari
    nu avem nevoie de inspiratii din alte parti, plesuvul uzurpator stie tot.
    Ne duce unde trebuie, chiar asa de neincrezator in puterile supranaturale ale”tatucului” pasalacului Romania-FMI esti ?
    Maria S.(Timisoara)

Lasă un răspuns

