Home

Moş Călifar îmi dă o idee: dacă tot s-a repezit Providenţialu, ca musca la curul calului,  să-i jignească pe greci, iaca, eu declar acu, psihi mu, că vreau să fiu grec! Îmi schimb şi numele, hai să fie Adrianos Teachos. Îar în această nouă calitate, cer solemn: 1. Traian Băsescu să nu mai fie preşedintele meu; 2. să primesc salariul minim din Grecia, şi anume 700 de euro. Ellada, vin!

Declaraţie: să fie clar, eu nu dau nici un euroi din salariul meu de grec la aşa zisul fond de solidaritate al Băsecsului. Las să dea el şi ţaţichili lui. Din învîrtelile anterioare.

6 gânduri despre „Vreau să fiu grec!

  1. Bre, visezi frumos!
    Pana una-alta trebuie sa stai pe-aici si sa incarci la „molotoave” desi asta ar trebui sa fac eu ca-s mai batran iar tu sa arunci cu ele.


  2. Traiasca Regele !
    Nihil sine Deo !
    Nimic fara Dumnezeu !
    Maria S.(Timisoara)

  3. @Maria: încep să cred că era mai bine să avem o monarhie constituţională. Sigur Regele n-ar fi fost, ca ăsta, un bădăran şmecher, cu limbaj de bodegă.

  4. Regele nu este ca bolnavul mintal, care ne tortureaza si ne umileste. Nu ca nu ar fi fost, nu este.
    El este rege.
    Este regele romanilor.
    Luptatorii din munti au luptat si au murit sau au supravietuit (cazul miraculos al lui Ioan Gavrila Ogoranu) pentru monarhie.
    Ei nu au recunoscut niciodata republica de import comunist.
    Sta in randul intai, fiind inrudit cu membrii famililor regale (a Greciei, tot vrei tu sa fii grec, A Marii Britanii, a Spaniei, a Danemarcei, a Luxemburgului) si este respectat, oriunde pentru ca este rege, erou, un om de o modestie si noblete sufleteasca recunoscute.
    Un mare cetatean al Universului.
    Nu incape nici o apropiere cu marsavia sa, parvenitul si uzurpatorul care face de rusine si umileste poprul roman.
    Traiasca Regele !
    Nihil sine Deo.

    Sa fii iubit, sa primesti rapid cetatenia greaca si drepturile banesti cuvenite.

    Maria S.(Timisoara)

  5. Subscriu la chestia cu Elada.Oricum statul democrat de acolo a venit!!
    Pai cum sa nu ii jigneasca pe greci cand pana si rusii nu ii cheanma pe la ei.
    Ne-au aranjat bine cu toti.Daca am ajunge ca grecii am fi boieri.
    Oricum , iti doresc succes si sa ne chemi si pe noi pentru intregirea famililiei-de pe blog-.

Lasă un răspuns

