Home

Pentru că azi e Ziua mondială a libertăţii presei, m-am gîndit să arunc şi eu o propunere de salvare, făcînd haz de necaz, pentru amărîtul de jurnalist care-şi mănîncă sănătatea şi deseori îşi sacrifică familia ca să fie pe baricade. Pentru ce bani? Întrebaţi-mă pe mine, dar în particular. Că mi-e ruşine. Voi mai spune doar atît: jurnalistul român nu e apărat astăzi nici de lege, şi nici de organizaţiile profesionale, care sînt nişte cluburi ale bogaţilor din media, ce să mai zici de sindicatele de tot rahatul. La cît mă pricep, după ce-am mîncat o viaţă pîinea în meseria asta, impresia mea, tot mai acută în ultima vreme, e că jurnalismul adevărat e pe cale de dispariţie. Jurnalismul se manelizează. Odată cu ţara. Nu mă întrebaţi de ce.

2 thoughts on “Manelizarea jurnalismului

  1. Din pacate ai dreptate.Nu intreb mai multe pentru ca stiu care este situatia.Asta , insa , este o chestie dorita de toti cei de la putere indiferent de culoarea lor politica.Hartia ramane si se raspandeste.Manifestele au fost sunt scise nu apar la tv sau radio.
    Trist dar adevarat.

Lasă un răspuns

