Home

-Boc!

-Prezent, să trăiţi!

-Ce mama dracului ai făcut cu bugetarii? Ţi-am spus, vreau concedieri.

-O să facem, să trăiţi!

-Faci o laie, te-aş schimba urgent, da  eşti numa bun de sacrificiu. Are lumea pe cine să înjure, hă, hă, hă! Treci la loc, boule.

-Trec, să trăiţi, cum spuneţi dvs.

-Berceanu!

-Da, şefu!

-Ai căcat autostrada aia, futu-i…

-Da ştiţi, franţujii…

-Nu vreau s-aud nimic. Eşti un dobitoc.

-Sînt, şefu, da condiţiile, criza… nu-s bani pe piaţă…

-Taci şi treci la loc. Şeitan!

-Prezent!

-Mniezăii lor de pensii, aşa le-ai bulibăşit de nici fiică-mea nu mai pricepe ce-i acolo. Grijania ta, că eu te-am pus, eu te omor! Vezi că ăsta, independentul, Sîrbu, abia aşteaptă să-ţi ia locul.

-Îmi iau angajamentul…

-Iei pe mă-ta. Treci la loc, ţărane. Oprea!

-Să trăiţi, să înfloriţi, întru mulţi ani…

-Lasă, lasă. Bă, luaţi exemplu, ăsta şi-a  făcut temele. Bravo, Oprea, poate-ţi mai dau o stea. Udrea!

-Aici sînt, şefu!

-Bună treaba cu locuinţele la ţară. Ai grijă cu turismu, cu lendofciois, cu alea…

-Am, şefu, puteţi conta pe mine!

– Băi, de data asta vă iert, dar să nu v-o luaţi în cap. Nu mai vreau să aud rahaturi. Că dacă vă las io din mînă…

-(Toţi, în cor) – nu ne lăsaţi, şefu!

– Bine, bine, hai să bem un şnaps.

4 thoughts on “Şedinţă cu dirigu

Lasă un răspuns

