Home

Vin azi la prînz de pe drumuri, unde-am avut treabă, îmi torn un pahar şi dau drumul la tv. Pe Realitatea. Şi ce văd? Că există un filmuleţ, de pe o cameră de supraveghere, cu dobitocul ăla trepanat, căcatul ăla cu ochi, care l-a pocnit pe un cetăţean ( nu bătrîn, blebedocilor din media!), doar aşa, că l-a enervat pe el, marele gunoi cu limuzină. Care cetăţean a dat colţul, săracul. Dar ştiţi ce m-a enervat şi mai tare? Poliţia din Craiova aia mafiotă nici nu s-a obosit să meargă la locul faptei, să preleveze probe, să caute înregistrări! No, idioţii ăia pe care-i plătim să menţină ordinea publică, s-au făcut că plouă. Ca să nu supere o putoare de interlop.

Dracu ştie ce legături mai are şi jegul din oraşul care i-a dat pe Caiac, pe dom Costel, pedelistul mafiot, şi pe atîţia alţii, na, era să-l uit tocmai pe primarele pedelist Solomon, de nu îndrăznesc ăia, poliţai şi procurori, să-l agaţe, şi numai după ce a ţipat presa,  decît cu, auziţi mizerie supremă, „tulburarea liniştii publice”! Probabil că dacă-l împuşca în cap pe amărîtul cu nepoţica de mînă, i-ar fi dat ăştia cretinului un NUP hotărît, pe motiv că era în legitimă apărare!

Eu zic aşa. Dacă tot nu-s în stare să facă ceva ăştia care se pretind flatulaţiile poporului, mucii naţiei, şi care cică se trag din mahmureala  lui Traian (Băsescu), propun să punem în locul lor gazetari. Din cei mai coioşi. Şi neapărat cu blog. Uite, la justiţie îl punem pe Rabin, că tot vine cu mişcarea asta civică împotriva gunoaielor sistemului. La interne merge Ciutacu, ştiţi de ce. Iar funcţia de procuror general îi vine mănuşă Roxanei, chiar dacă nu are înălţimea baschetbalistei. Dar e aprigă şi a dracului, exact ce ne trebuie.

5 thoughts on “Afară cu flatulaţiile poporului!

  1. De unde-ai mai aparut si tu mai @Teaca, cu cutitul scos la bataie ?!
    Oricum le zici bine si cu naduf, ca altfel nici nu poti trai in mizeria asta de tara condusa, se pare pe ultimul drum, de niste raufacatori, care nu s-au mai sfiit sa-si arunce mastile de romani, si sa ne arate fetze hidoase de dusmani de moarte ai Romaniei !

    M-ai pierdut de client🙄

  2. Nene Teaca iti poti imagina iute ce oras este Craiova, cine-l controleaza si cata teama este acolo daca fiul omului omorat de rahatul ala cu ochi este politist comunitar si-i este teama sa vorbeasca. Eu cred ca muream cu el si altii ca ei de gat, frate! Sa-mi omoare tatal in strada, nu mai spun si in fata copilului. Eu am facut armata intre olteni. M-am cam lamurit ce rasa de oameni sunt. Nu ma mira ca toata floare interlopimii romane s-a adunat acolo.

  3. @Sicti: n-am fost acolo, dar înţeleg lesne ce se întîmplă, din semnalele care vin pe toate căile. E un fel de stat în stat. Un mic stat mafiot în marele stat mafiot. Nu degeaba zicea Ponta acum vreo doi ani că le recomandă celor care au procese la Craiova să şi le strămute neapărat în altă parte, dacă vor să aibă o şansă!

  4. @Raduhumor: am fost tot timpul aici, cu sau fără cuţit🙂 Mai caută-mă. N-am înţeles chestia cu „clientul”!

  5. Pingback: Tweets that mention Afară cu flatulaţiile poporului! « Blogul lui Teacă -- Topsy.com

Lasă un răspuns

