Home

Nimic nu mişcă în ţara asta fără acest guru al halelii, acest ayatolah al ciorbei de urzică, nenea ăsta cu nume imposibil, Mencinicopschi. Vreţi să ştiţi cum să vă hrăniţi? Întrebaţi-l pe M. El şi numai el deţine secretul. Mai încearcă unii să se bage-n treabă, nelipsiţii cercetători britanici şi americani, care găsesc mereu chestii revoluţionare. Ba că e bună cafeaua, ba că nu e, ba că să bem bere, ba că mai bine zeamă de alge. Nişte amatori. Noi îl avem pe Mencinicopschi! Ei, să vedem.

Carne? Nu, că orbeşti. Lactate? Nu, că te tîmpeşti. Dulciuri? Nu, că te loveşte damblaua. Mezeluri? Ce, eşti nebun? Hm, dar nici plantele nu-s în regulă, că sînt modificate genetic. Şi mai au şi nitriţi. Peştele are mercur, păsările au gripă, vaca e cam nebună, iar porcul e prea porc. Ouă? Nu, că-s găinile melancolice. A, şi apa de la robinet e cam naşpa, că-i contaminată. Hrana ideală ar fi, apud Mencinicopschi, friptura de vînat, merele pădureţe şi apa de izvor. Că aşa mîncau strămoşii noştri. Treaba e că şi vînatul a prins gustul hranei din conservă. Adică, din containerele de gunoi, v-aţi prins. Mere pădureţe nu prea găsim, rămîne doar apa de izvor. În nici un caz îmbuteliată, plasticul e cancerigen!

Mor să ştiu ce mănîncă nea Mencinicopschi. Eu cred că are în spatele casei o mică fermă, cu găini fericite şi legume îngrăşate cu căcat natur. Sau, bagă-n el salamuri şi fastfooduri, şi rîde cu gura plină de proştii care-l ascultă. Mai dau pe net, că-s nelămurit rău. Mîncaţi bio, ne îndeamnă alţii. Şi folosiţi doar vase de lemn şi de lut. Să nu vă pună naiba să băgaţi mîncarea în oale de metal sau de sticlă, că ăia sînteţi. Prăjeală? Ferească sfîntu. Fierbere? Stricaţi vitaminele. Sare? Zahăr? Forget it.

Atunci ce? Notaţi: seminţe de susan, sucuri de aloe vera, muguri de plop, fiertură de ovăz, ciuperci shittake (nu mă întrebaţi), lapte de soia, unt de migdale, germeni de fasole, suc de pătrunjel. Aha! Dar o slană afumată de Tîrgu Secuiesc, cu telemea de Sibiu, pită de Hălchiu, ceapă de Făgăraş, şi-un păhăruţ de vinars de la Brad, am voie? Nu? La naiba! Nu cred că mai apuc suta.

6 thoughts on “Mănînci, crăpi…

  1. Acum, ca am aflat de Mincinovvsky si de ceea ce zice el am sa mor de frica – daca mananc – sau de foame – daca nu mananc.
    Daca nu aflam muream de moarte buna provocata de niste E-uri parsive.
    Omul asta e adevarata otrava.
    A infometa pe cineva sau a-i da sa manance spunandu-i ti-am dat otrava, e terorism curat.
    Cum umbla si vorbeste unul ca asta de capul lui?

  2. Am ris de m-am spart. Excelent articolul!

    Mincarea cu E-uri e BUNA pentru ca E-urile sint conservanti, deci CONSERVA organismul, care in acest fel rezista!

    Merele padurete contin E-uri pt ca au cel putin Vitamina C. Vitamina C este E300!!!!

    Lasind glumele la o parte:

    E-urile sint un sistem de clasificare a substantelor! Daca un aliment contine E-uri, NU inseamna ca e si nesanatos pentru organism!

    Cele mai bune carti de nutritie si exercitii pe care le-am citit eu sint:

    – Tom Venuto – Burn The Fat, Feed The Muscle
    – Tom Venuto – The Body Fat Solution

    Una din ele o am piratata, pe cealalta am cumparat-o de pe Amazon.com. De cind urmez ce zic cartile astea ma simt mai bine, am mai multa energie si am slabit.

    Iti spune ce sa maninci si este o abordare echilibrata, fara extreme de genul: very-low-carb (cum este Montignac), sau very-low-fat, sau alte prostii.

  3. Excelent coane. Doar ca dobitotocii vor dori sa slabeaca in continuare la saormarie, in timp ce acasa se hranesc cu stevie. Oricum, dupa cum se mai stie, dupa fastfuduri – ca altfel nu pot sa le zic – cura de slabire este buna daca mananci peste. Cam zece kile pe zi, cu o conditie. Pleci cu acasa cu soferul personal sau, macar taxiul.

  4. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – ÎNAINTE DE-NVIERE… «

  5. pfff ,mare dilema ,mare! deci daca halim murim de la euri,daca nu halim murim de inanitie 😆 sa ne hranim cu raze solare,zic ,precum nenea ala din Rusia 😆

Lasă un răspuns

