Home

Naivul îmi trimite un soi de leapşă tovărăşească. Să aleg eu cele mai de ispravă cucoane din politica românească. Păi, „cele mai” nu pot fi decît nevestele, e? Aşa că, în ordinea numerelor de pe tricou…

1 Nevasta lui Dorin Cocoş

2 Nevasta lui Victor Ponta

3 Nevasta lui Crin Antonescu

Prima rezervă, fata Ebanezului, viitoarea nevastă a lu Sida

3 gânduri despre „Cucoanele şi politica

  1. Exista o vorba din batrani,
    Ce are de a face branza cu urda.
    Deci primele doua pupeze ce au de cautat pe aceeasi lista cu a treia(care nu e pupsaza) si invers.
    Merge ca gluma
    Sambata si duminica placute.
    Noi nu mai scapam de iarna si frig, la voi cum e?
    Maria s.(TM)

    Nu merge de loc aici, totusi intreb.E o boala veche a mea, defo patru luni.
    Cum arata fatuca lui tata,domnisoara Antonescu ?Irina ?
    Pe ea vreau s-o vad. Sa nu-mi spuneti ca e deja, pe Youtube si doar eu nu stiu.

Lasă un răspuns

