Home

Îşi cam fac de cap bloggerii. Mă rog, unii. Şi-au permis, nenorociţii,  să posteze neşte chestii despre Gigantul gîndirii de dreapta, reformatorul statului, făuritorul băsescianismului. Însuşi tăcătorul de vorbe de la Cotroceni, cum îl laudă Ciutacu, alde Turcan, a sărit de cur în sus şi l-a vitriolat pe Şuţu, că a scris despre boala prezidentului la comanda lui Hrebe. Puah, naşpa, urît, nasol, ruşine! Nici Buble n-a scăpat de mînia băsesciştilor. Da ce, Doamne iartă-mă, au făcut  băieţii ăştia? Păi, au scris, atenţie, pe blogurile lor, că omul providenţial ar fi internat la terapie intensivă! Ce mai, lezmajestate!

Ei, şi de-aici tot dezmăţul verbal. Au reacţionat gazetari cu greutate,  dar şi scribălăi de duzină, au scris, iată, bloggeri de soi. Mihnea, de pildă, e mai echilibrat. Theophyle, însă, îi face pe cei doi „toxici” şi „deşeuri”! Acu, trebuie s-o spun, Theophyle mă cam dezamăgeşte. Deşi îl respect, cu măsură, pentru că omul se declară, cinstit,  băsescian, şi chiar scrie uneori chestii care mă interesează. Mai bine aşa, însă, decît atîţia lătrăi care pupă cismele jupînului, dar se ascund prin tufişuri şi se dau deontologi.

Revenind la subiect, eu zic aşa: să-l belim pe Şuţu, să-l belim pe Buble, să-i belim pe toţi bloggerii care îndrăznesc să scrie nasol despre Tătelu. Şi să facem odată ordine pe www, că nu se mai poate. Bine, mă înscriu şi eu. Şi zic: habar nu am dacă omul e bolnav la trup, îi doresc sănătate, să ne conducă pe noi culmi, dar la cap… se vede chiar de la Murfatlar că nu are toţi boii acasă!

7 thoughts on “Să-l belim pe Şuţu!

  1. Eu va scutesc de efort. Ma belesc singur. Nu de tot, mai las un pic de belit si fauritorilor de basescianism.

  2. MUZEUL CASA “ŞTEFAN BACIU” şi
    Grupul de sunete-litere-şi-culori CAII VERZI DE PE PEREŢI
    vă invită joi, 8 aprilie 2010, orele 1730

    la evenimentul

    FERESTRE ÎN CETATEA BRAŞOVULUI

    Vor evoca Braşovul poeţii Adrian Munteanu şi Ioan Suciu.
    Va recita poeme de Ştefan Baciu, despre Braşov, actorul George Custura.
    Laurenţiu-Ciprian Tudor va prezenta volumul, cu referiri la Braşov,
    Adevărul are coaja tare – convorbiri cu scriitorul Daniel Drăgan.

    Vom admira Braşovul în grafica lui Eugen Moga.
    Ne vor delecta cu muzică potrivită flautiştii Nicoleta Trocaru, Monica Chitan şi
    Andrei Ionescu, elevi la Liceul de Muzică “Tudor Ciortea”
    (profesor Ana-Valentina Oancea).

    Prezintă : Adrian Munteanu şi Laurenţiu-Ciprian Tudor

    Vă aşteptăm cu plăcere în str. Dr. Gh. Baiulescu nr. 9

  3. Am si eu o tipa se numeste ,, dictatura justitiei”cum scriu ceva despre Basescu sare in sus,i-mi lasa comentarii,uneori mai cadem de acord,dar sa vedeti blogul ei,scrie adevarate ode ,ca pe vremea lui Ceausescu,toate inchinate presedintelui!

Lasă un răspuns

