Home

Se tot zvoneşte de la o vreme că Omul e la pămînt. Kaput. Malad rău. Că e tot mai jigărit. Că-i tremură mîinile. Şi că de-aia nu mai iese în public, nu mai combate, nu se mai ceartă. Pen’că nu mai are snagă. De-aici şi lupta cu brişca-n dinţi dintre greucenii pesedişti pentru a-l schimba pe Geoană. Dar şi graba furibundă a pedeleilor de a pune cu orice preţ laba pe scaunul Prostănacului de la Senat. Al doilea om în stat ar prelua funcţia de preşedinte, în caz de Doamne fereşte, remember?

N.B. Tribunul, citat de Şuţu, zice că prezidentul ar avea ciroză cu metastaze. Ceva are, prea tac toţi cei din staff, deşi eu nu dau nici două piei de broască pe ce debitează bolundul ăsta. Dar dacă e, totuşi, o intoxicare, abil aruncată pe piaţă, ca să se victimizeze?

12 thoughts on “E malad Tătelu?

  1. Marti, in jurul orei 18, venind de la Otopeni, cu intentia de a ajunge la Mall Plazza Romania am constatat ca se circula la pas, bara la bara, inca din dreptul Muzeului Satului, asa ca am hotarat sa ocolesc pe la Cara de Nord, aglomeratia de pe Podul Grant. Am mers cu aceeasi viteza de melc pana in apropierea Palatului Cotroceni dirijati la fiecare intersectie de “omuletii verzi “ai lui Blaga, unde intrebarile mele “ce dracu’ se intampla?” au devenit speranta. Un sentiment pe care nu l-am mai trait de peste douazeci de ani. Ambulante isi faceau loc grabite prin aglomeratie si si intrau pe toate portile la palat. Trebuie sa fi fost si un elicopter (asa ar fi fost logic dar n-am vazut, n-am auzit). Toata seara am stat pe “stiri” si usor-usor m-am dezumflat. Acum imi dau seama ca umflatura aia n-a fost doar meteo.

  2. Starea asta de sanatate sau insanitate a bostanului saf, ma baga-n boala.
    Doamne Dumnezeule, il vezi si ne vezi ?
    Daca esti drept si eu sunt convinsa ca esti drept, da-i ce i se cuvine, nu ce ii doresc eu. Ca nu-i doresc nimic. Dar nu-mi fac pacat si nu sunt ipocrita, sa zic ca nu-i doresc bas nimic. Dimpotriva ii doresc.
    Mai ales nu ceva bun.
    Dar ce e scris acolo sus si nu de mine, va fi si fara abatere.

    Zic eu in nedumerirea si nestiinta mea. Ceva tot este daca ne luam dupa proverbul”Nu iese fum, fara foc”, si altele asemenea.
    Si daca este asa, cum stam cu flacara violet, pe cine protejeaza. Sau flacara poate si pedpesi?

    Tot ce este scris mai sus, n-are nici o legatura cu fonctia din senat (sau poate are). Dupa cum am citit si de-o fi adevarat,de fonctia aia nu se pot atinge bostanii portocalii aprins, e a PSD-railor si asa va ramane, deocamdata (procentele cred ca hotarasc asta, habar n-am) conform docomentelor care reglementeaza ordinea in senat si republica(de-am scapa o data de ea, de republica, bineninteles)
    Daca Prostovanul, care zice-se se pregateste de un zbor pe meleaguri mai bune, paraseste functia, in discutie, ea va fi preluata de partidul din care inca n-a plecat si nu da intentii sa plece. Partid care o dat unuia dintre ei.Sa vedem care.
    In rest,toate asa cum le stim pe pamantul romanesc, nici noi, nici bune, nici frumoase, cu o primavara inseatoare (sintagma ii apartine la E.Hamingway, vorbin despre primaverile Parisului), cu speranta de care nu ne putem lipsi si un Martisor ce bate la usa.
    Vom rai si vom vedea.
    Si cum o vrea Dumnezeu.
    Nimic fara el.
    Maria S. (TM)

  3. si daca moare maria-sa, io zic ca moare si partidu ala portocaliu’ odata cu el. ceea ce ii doresc din suflet, sa intre in istorie la fel ca penetzecedeu’. hai ca viitoru’ suna bine si uite ce zi frumoasa e!🙂

  4. Fraţilor, nu vă bucuraţi prea devreme. Se duce omul în China, îi fac ăia un tratament cu ginseng şi se întoarce fresh, ca Iliescu, pe vremuri!

  5. stiu ca pe 11 martie se duce in Japonia, stiu pentru ca m-au intrebat de la munca de el, adica ce i-ar placea sa bage la matz, si io le-am zis ca alcoolu’ e alcool oriunde, CH3-COOH forever, bagatzi-ii in ficatzi JB-uri, eu sper sa nu ne faca si mai tare de ris.

    Desi sper degeaba, oriunde s-ar duce ne face de ris oricum… o sa le zica probabil ca si Marea Chinei tot lac rusesc e.

    Am auzit mai nou ca nu ar face transplantu’ de ficat necesar pentru ca nu ar rezista sa il vada pe prostanac in locu lui 6 luni, adica atit, cit ar dura redresarea.

    eu sper sa amine cit mai mult acest transplant, nu foarte mult, ci doar cit sa se asigure ca da coltzu’, sau mai exact, adica pina cind se duce dreaq, cu totu-n gitzii masii de manelist chior si retardat, Doamne iarta-ma.

    In rest, totul e ok. I’m happy.

  6. A scăpat el Cristi Minculescu de ciroză, cu transplant, are şi ăsta o şansă. Problema e, îi dă lady nevastă-sa o bucată de ficat? Sau fetele, deh…

  7. se zice ca nu numai ficatul de praf – s-a urcat la plamani si la alte cele halci de carne din zona! oare el sta la coada pentru formularul ala jmecher pentru tratament in strainatate?
    totusi sa nu faca campanie umanitara pe bloguri – ca nu-l vad bine

  8. @dan, Hoffa: de ce nu? Iar să-i plătească fata aia mare, ca la operaţia de coloană? Să-şi vîndă apartamentu ăla de 800.000 de euroi?

  9. Pingback: Pupaţi, mă, aici! « Blogul lui Teacă

Lasă un răspuns

