Home

Şi ce dacă a botezat-o Fratello pe fata lu’ Formaţia? O tooot freacă televiziunile de ştiri cu încumetrirea asta mondială. Da’ cu cine s-ar fi cuvenit să se încumetrească fratele Marelui Popular? Cu un alt mare popular! Nu e Mondialu popular? Ei, nu! Ia întrebaţi prin Slatina, prin Constanţa, pe la PSD, pe la Cotroceni… Aaa, că e interlop! Şi? Asta nu l-a împiedicat pe Stolo să-i boteze Prinţişoru. Cine n-are  unul d-ăsta pe lîngă casă, musai  să-şi facă rost! Eu am deja un pretenar, mă rog, e aşa, mai interlopişor, da’ creşte el. Cine ştie cînd va fi de folos. Doar trăim în Republica Interlopă România, wtf!

8 thoughts on “Cine n-are un interlop…

  1. uite vezi, Teaca, de ce apare hitlerismu’? uite de aia, ca se extind tentaculele astea tziganesti pina unde nu mai putem respira de ele. Si ma gindeam ca traiesc intr-un stat civilizat, care poate sa ii puna la punct. M-am inselat (ENOOOOORM) si descopar ca tot EU trebuie sa-i reduc la absurd. Si nu sunt foarte sigur pe mine, si desi sunt mic si greu si tare si puternic, (sunt ideal de street fighter) de fiecare data cind le dau o corectie, e posibil sa mi-o iau in freza, ca sunt ei prea multi. drept pentru care, caut sa vin cu prietenii mei, si vezi, totul incepe sa se agregheze in bande si… restul. ca in ’33… rewind the tape please. Sa nu uit, am terminat o facultate si sunt intreg la cap. Dar vad ca timpurile au inebunit, si se repeta.

  2. ce rautacisme slobod tiliviziunile astea! 😆 asta-i cumetrie de cumetrie! a lipsit de la paranghelie/crapelnita , stolojanul!
    persoana emportanta iaste domn’ bercea! e presedinte,haoleo
    nu-i asa,Adrian,ce tara faina avem? 😆 :mrgeen:

  3. Lingriesling (fain nume ai!): aş spînzura şi eu destui, dar nu pentru că-s „neam”, ci pentru că-s hoţi şi tîlhari. Din ce neam sînt „popularii” băsescieni?

    Anca: am mai spus-o, n-aş pleca din ţara asta, aici mă distrez maxim.

  4. Si eu ma distrez la maximum in tara lor. In tara mea este mare tristete. Sa fie oare de vina lipsa de interlopi? Stie cineva o pastila pe baza de interlopi liberi sa iau si eu cateva sa ma mai inveselesc un pic?

Lasă un răspuns

