Home

„Dacă obţin ăştia autonomia, eu fac referendum şi cer să fim primiţi în judeţul Braşov”. Aşa mi-a spus astăzi, la despărţire, un primar dintr-o localitate covăsneană de pe Valea Buzăului (foto). M-a trecut un fior rece. Brusc, mi-am amintit ce-mi povestea cîndva tata, cum a fugit el din Breţcu, unde se născuse şi copilărise, peste graniţă, la Braşov. Ca să nu-l hăcuiască hoardele ălora. Avea doar 16 ani.  Se întîmpla în 1940, după cedarea Ardealului …

2 gânduri despre „Unde fugim din secuime

  1. Pai daca tot vor autonomie sa se duca in Ungaria .Eu cred ca art trebui sa le oferim autonomia romanilor de acolo.Ce ziceti, le va placea?? Ar trebui daca tot vor chestia asta si pentru ca unii si altii sa nu comenteze, mama e de origine maghiara.

  2. Pingback: Ce vor ungurii « Blogul lui Teacă

Lasă un răspuns

