Home

Eram tînăr. Nu mai sînt.

Citeam cu furie: Marquez, Aitmatov, Asimov, Buzura, Nichita… Rar, colecţia ziarului „Universul” din anii 30′ . Pe pile. Uneori, „Le Monde”, pe sub mînă.

Visam cu ochii deschişi să trăiesc într-o idilică  Românie interbelică. Şi uram visceral.

Azi, citesc mai degrabă ziare şi bloguri.

Am pierdut prieteni, am pierdut speranţe, m-am stresat cît pentru o viaţă.

Dar am cîştigat pînă la urmă o seninătate pe care n-o mai aşteptam. Şi o bucurie a scrisului pe care nu o vor înţelege decît iniţiaţii.

Sînt la fel de sărac. Sau, de bogat.

Nu regret nimic: m-am distrat pe săturate în aceşti 20 de ani.

4 thoughts on “Ce-am avut şi ce-am pierdut

  1. Minunat articol. Ma bucur ca-ti place sa scrii. Scrie in continuare … poate intr-o zi de deprimare crunta mai intru pe aici sa vad ce-ai mai scris.

  2. Dle Teaca ,eu nu sunt asa de „initiat”…La citit insa,am la bord multe lecturi.De-aia intreb:De ce Marquez inaintea lui
    Cinghiz Aitmatov?
    Pe primul nu cred ca l-ai citit in spaniola,iar de tradus in Ro.(Un veac de singuratate) s-a intamplat la destui ani dupa ce a luat Nobelul.
    Scriitorul cirghiz a fost tradus la noi, probabil inainte sa ne fi nascut amandoi… (Geamilia-1959)apoi,volumul ce la facut celebru:” O zi mai lunga decat veacul”-1980) .
    Si de ce Asimov, un scriitor „SiFi”-cum ar zice Baselu, sa-l citesti cu …furie?Lasa-le dracu de clisee…
    „Le Monde pe sub mana?Ha,Ha,Ha!!!Da dece musiu, ca se putea cumpara de la receptia de la Aro,pe lei!
    Acum e clar:n-o sa mai vrei sa dialoghezi cu mine!

  3. Larisa
    Mult mersi pentru apreciere. Te mai aştept aici. Cu sau fără deprimare!

    George

    Mă tot provoci. Ok, n-am nici o problemă cu asta. Un singur lucru te rog, nu-mi cere să dau explicaţii pentru ce cred/gîndesc/simt, măcar aici, pe blogul meu, unde vreau să mă simt liber. Dialoguri vom mai avea, cu altă ocazie. Nu acum, de sărbători. Salut, şi nu uita, Die Gedanken sind frei!

Lasă un răspuns

