Home

De o bună bucată de vreme, tot aud de Zoso. Că Zoso e number one. Că Zoso e the best. Că Zoso e un fenomen. Ca Mutu. Că Zoso e regele blogosferei. Că Zoso e cel mai premiat. Zoso a zis. Zoso a făcut. Zoso s-a certat cu… Zoso crede că…Zoso s-a mutat la Braşov. Zoso s-a întîlnit cu… Zoso i-a luat un interviu  lui nea Providenţialu.

Wtf  is Zoso? Am început să fiu mai atent la „fenomen”. Să citesc ce postează băiatul pe blog. Şi ce văd? Z îşi dă cu părerea cam despre orice. Doct. Important. Superior. Aproape ca un adult. De cele mai multe ori, emite nişte platitudini leşinate pe post de cugetări profunde. Ăsta e „regele”? Ăsta e. Bine. Bravo. Merită şi o coroniţă. Mă duc  să beau o bere.

8 thoughts on “Zoso

  1. Bai nene Adriane,cine dracu te citeste pe mata sa vorbesti astfel de Zozo „lesinatu”,sau cum i-ai zis?Te-ai uitat cati il citesc zilnic?Cat tot tirajul „Gazetei” intr-o luna…
    La Drum nou trebuie ca erai un mare grafoman,daca acum vorbesti …in scris ca sa te „auzi” singur…Nu ai un sentiment de stanjeneala?
    Eu am ajuns accidental pe acest blog,dat te provoc: te-ar tine cureaua unui dialog deschis despre ce fost la „Gazeta” de a disparut? De ce rezista insa toate ziare aparute dupa 1990?

  2. Pentru Epic:

    Greşeala mea. Trebuie să schimb blogroll-ul. Nu-l recomand pe Zoso, aşa cum nu-i recomand pe Ciutacu şi Badea. Chiar dacă sînt acolo, în top.

    Pentru George:

    Nu de mine vorbim, şi nici măcar de Zoso. Băiatul ăsta, Petcu, poate să scrie ce vrea pe blogul lui. Cred că şi dacă-şi trece acolo numărul de la pantofi, tot va avea cîteva mii de cititori. Pe mine mă uimeşte faptul că sînt atîţia care-şi fac chip cioplit dintr-o nulitate. Cît priveşte tirajul, să fim serioşi. Cele mai citite site-uri sînt Click, Libertatea şi Can-Can. Ce să mai zicem de „televiziunea poporului”, OTV, tare dragă preşedintelui. Cam acolo sîntem, cam asta-i educaţia.

  3. Pentru raspunsul civilizat,multumesc si scuze.Adevarat,Zozo nu-i vre-un geniu,dar e pe val.Ca sa ajunga aici ,a scris enorm.Si nu odata f. interesant .Nu e o nulitate.In mod sigur;un clasic,da!
    Revenim la „Gazeta”,ai curajul unei analize deschise? Apropos:zilele trecute in Jurnalul National (in suplimentul Scanteia…)a fost reprodusa o splendida cronica plastica scrisa de Ermil Radulescu in 1989.Nu erau chiar tampiti cei de la Drum Nou….Am ceva dreptate?
    Nu vtreau sa vorbim de spre Teaca.Dar este in gena unui om civilizat sa nu refuze un dialod despre ziaristica brasoveana.Ai avea mult mai multi cititori
    decat scriind despre tristetea unor alwgwri ratate de un ImensProstanac.Mi-e scarba,imi pare rau de Crin si de toti cei 2 milioane care l-am votat pe nevolnicul ala de gioana.Ptiu!

  4. In ultima fraza ,m-am enervat:a fost vorba de „alegeri ratate” pentru 2 milioane de simpatizanti liberali!

  5. De fapt,despre ce este vorba?Ca e si „intoxicatie”,dupa parerea mea.
    george spune:
    ianuarie 2, 2010 la 12:21 am | Răspunde

    D-le huidan,nu e, bre, cum crezi:nu e popica! Si gradu’ e prea mare,ca doar stii…El doar da o mana de ajutor,ca istoric al problemei!
    Dar ca veni vorba de …privatizare;pai si de-ar veni Abramovici ori Lebedeev,cum sa vinzi matale ceva ce nu-ti apartine?
    Pai crezi ca o chinuita inregistrare “colectiva” la OSIM , tine loc de
    Act de proprietate?!Ca se stie cum se facu…
    N-auzisi ca s-a constituit ASOCIATIA URMASILOR MORALI AI LUI G. BARITIU?Si ca e vorba de un nume de patrimoniu,nu de un SRL dupa “reteta” Mebo?O fi fost ea lambada,dar nici chiar asa…

Lasă un răspuns

