Home

Pun pariu că turbează Patriciu şi Voiculescu. Le-a luat Vîntu faţa! După ce a fost, multă vreme, o fantomă enigmatică şi malefică, joi seara s-a spart buba. Şi s-a năruit enigma. Geoană l-a vizitat pe mogul! Şi a fost pozat de oamenii mogulului! He, he! G s-a comportat aici ca un puştan căruia părinţi-i reproşează, mă, tu fumezi în WC! Ba nu, ba nu! Şi hop, se duce imberbul cu ţigara la budă. Şi-l prind părinţii! Ce-o fi fost în capul lui?

Aud acu o teorie a conspiraţiei. Că V şi B au fost „pe-o mînă”. Şi că de-aia l-ar fi chemat SOV pe MG, ca să-i dea un glonţ lui TB. Ce glonţ, a fost o ditamai grenada! Dar staţi, că nu s-a gătat. A vorbit Vîntu!  Domnilor, eu am stat cu  prietenul Mircea la un şpriţ. Că era obosit. Iar Băsescu să nu uite cît l-am ajutat să ajungă preşedinte, şi cum ne întîlneam la 3 noaptea, în parcare la Tîncăbeşti, ca să nu ne vadă securiştii lui Năstase! O să spun eu mai multe pe 7 decembrie.

Ehe, ce copii sîntem. Cum sîntem luaţi de fraieri. Nu vedeţi că Vîntu a jucat mereu la două capete?

3 thoughts on “Pe aripile Vîntului

  1. Basescu, contract de 250 milioane cu Rusia. A cui o fi firma romaneasca, cine stie!? Asa, pe scurt, doar intelegeti.
    Intrebare: cu 250 milioane, citi km de autostrada fac baseii in Romania? Sau, la nivel macro, cu 250 milioane ce se poate realiza in Romania? Vedeti de aia e Geoana prostanac! Pune botul la orice vrajeala!
    Raspunsurile mele, putin mai tirziu.

  2. La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
    Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
    “Repetabila scrisoare”

    Am adormit
    cu gândul la fereastră
    unde-am lăsat
    doar gheata mea de suflet
    spre o poveste
    cu “a fost odată”
    un Moş bătrân
    ce tainic,
    fără chip,
    ne aducea,
    în miezul cel de noapte,
    un vis cuminte
    agăţat în plic.

    I-am scris mereu,
    ani după ani,
    de-a rândul…
    Nu i-am cerut
    decât, din toate,-un strop:

    Moş Nicolae,
    adu-mi altă soartă
    şi lasă-mi
    în ghetuţă
    şi noroc.
    Moş bun,
    cu lacrima,
    te rog…

    Mi-am lustruit cu sârg
    ghetuţa schioapă
    din sufletul
    ce la vedere-l port.
    I-am pus
    şi o lumină,
    lumânare,
    ca drumul să nu-l rătăceşti…

    Te rog,
    nu mai zbura
    peste fereastra mea,
    gheata-i acolo,
    către geana ta.

    Atena-Mariana Zară, Bacău,
    28 noiembrie 2008



    Sibilla

  3. Ce sa mai zici? De la atata vant in tara asta intotdeauna s-a iscat furtuna.Da’ se va mai inchide si Eol in pestera sa ca … e cazul .
    Si nu cred ca aceasta vizita va infierbanta mai mult decat cateva creiere ale unora suus pusi… Chiar credeti ca lui Gheorghe care se duce la vot ii pasa de vantul de sus sau de furtuna din propria ograda?
    Iar a reusit marinarul sa abata atentia de la alte manipulari.
    Ce ne pasa noua de vizitele lor in fapt de seara, dimineata, pe ascuns sau pe la colturi ?? Cei care inteleg si asta nu intotdeauna cum trebuie ,reprezinta un prea mic procent.
    Fapt este ca ii iese intotdeauna sa abata atentia.Bravo Base!!! Mai avem de invatat de la tine.
    De exemplu poate ne spune si noua ca fost si el comunist si cam ce a facut pe la Anvers sau cum l-a debarcat pe Petre Roman.
    EEE??
    E mai interesant decat vizitele pe la Vantu facute de neumarati oameni politici si nu numai

Lasă un răspuns

