Home

Azi, că s-au mai răcit urnele şi s-au mai uscat ştampilele, trei postări electorale.
3. ivanuska.wordpress.com: “Parcă ar fi păcat să lăsăm ziua de 6 decembrie fără niciun referendum, mai cu seamă că ne-a intrat în obişnuinţă să avem feluritele alegeri dublate de teme interesante. Astfel, aş opta pentru întrebarea: Sunteţi de acord ca femeile de moravuri uşoare să fie spălate?”.
2. vindecprostia.ro, despre tinerii români care absentează masiv de la vot: “Consideraţi că oricine iese învingător în alegeri, este tot una. Din păcate pentru voi şi pentru noi, nu iese oricine, ci iese învingător candidatul părinţilor şi bunicilor voştrii. Deşi vă spun că vă iubesc şi vă mîngîie condescendent pe cap cînd pleacă spre vot, ei sunt în principal cei pe mîna cărora ne nenorocim, politicienii fiind responsabili doar în subsidiar.Sunteţi chipurile rebeli şi vă mîndriţi cu asta. N’aţi face ce vă spun părinţii nici în ruptul capului. Cu toate astea îi lăsaţi să voteze în numele vostru. Pînă cînd nu o să îndreptaţi această situaţie aberantă puteţi liniştiţi să daţi jos de pe perete afișul cu James Dean şi să îl înlocuiţi cu unul cu Hannah Montana…”.
1. teaca.wordpress.com: “Mă tot întreb, cu o uşoară naivitate, de ce ar vrea cineva, cu atîta disperare, să fie preşedintele unei ţări pe cale de a intra în faliment? Să fie, adică, semi-preşedintele unei ţări semi-guvernate? Că oricît aş vrea să fiu optimist, cam asta e situaţia: spectrul tăierii salariilor şi pensiilor e aproape, mărirea taxelor şi impozitelor e iminentă, eliminarea subvenţiilor, aşijderea, falimente, şomaj … Altădată se numeau «curbe de sacrificiu». Peste toate, vor veni la uşa învingătorului sponsorii, care trebuie, nu-i aşa, îndestulaţi! De unde? Căci bocii s-au împrumutat, cu o nonşalanţă vecină cu inconştienţa, cam jumate din PIB! Şi vine sorocul să dăm banii înapoi. Iarăşi, de unde?”.

Apărut în ziarul Cotidianul, la 26 noiembrie 2009, sub semnătura lui Radu Pircă

14 thoughts on “Top bloguri – Votanţii lui Hannah Montana

  1. ce faci hanna montasna? ma numesc dan ancuta ionela cati ani ai cati frati ai si cum se numesc? ia ce clasa esti ? te rog raspundemi acum!

  2. HANNAH MNTANA CHIAR AZI AM AFLAT CA TU TE DROGHEZI TEROG SA IMI ZICI SI SA SUNNI LA NR DE TEL 0761518451 STII DOAR CA EU AM NR DE TEL AL TAU ,, CN VREA NR DE TEL AL HANNEI SA BAGE ADRESA ASTA ,,ana.pytyk,, ok pa

  3. buna mie imi place de hannah montanaeu cred ca e o fata buna dar eu mi-am dorit sa am nr ei de tel dar si s-o intalnes dar nu am avut noroc daca stiti unul datimi si mie numarulei de telefon va rog frumos plizz!plizz! va multumesc incodata va rog daca stiti nr ei datimil si mie de la gabriele pentru hannah montana

  4. pe hanah montana o cheama in realitate miley cyrus si nu cred ca este cineva ca si ea dar nici prea tare nu este desigur este faimoasa dar este totusi o diva

Lasă un răspuns

