Home

Butonînd în dimineaţa asta, dau peste un comentariu la un articol postat pe blogul lui Dan Şelaru. O chestie care m-a scîrbit în aşa măsură, încît am fost nevoit să beau ultimul strop de Glenmorangie, vechi de 15 ani, pe care-l ţineam pentru ocazii speciale. Zice unul, Lars, cam aşa: că l-a văzut duminică seara, la Realitatea, pe Berceanu. Mă rog, eu am început să-i cam sar pe unii, că nu-i mai suport. Şi că, la respectiva emisiune, R.B. l-a acuzat pe fostul ministru pesedist Dan Ioan Popescu, mai pe scurt DIP, că i-ar fi dat de pomană Petromidia lui Patriciu. Chestii de campanie.

Intră pe fir şi DIP, care ţipă că dimpotrivă, privatizarea Petromidia s-a făcut de către guvernul Isărescu, iar semnătura pe actul de privatizare aparţine ministrului Industriilor de atunci, Raduuu Berceanuuu! Sună imediat şi Patriciu, care confirmă: da, domle, Berceanu mi-a dat-o!  Omului de care vorbim, Lars, nu-i vine să creadă, şi caută pe net: ei da, Berceanu a fost „donatorul”

Păi ce mama dracului să mai spui despre eternul fost/actual/viitor ministru Berceanu? Decît că e un munte de nesimţire şi tupeu greţos, care minte aşa cum bea alcoolicul său şef Chivas.

5 thoughts on “Nesimţitul Berceanu

  1. Pingback: Metatext de duminică. Alt bricolaj prin blogotecă « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  2. Tupeu dar si prostie cat incape! O alta varianta, pe care eu tind sa o cred, este ca tovarasul berceanu A UITAT PUR SI SIMPLU ca el a semnat privatizarea petromidia. Daca este asa imi pun intrebarea CATE PRIVATIZARI „GIGANTE” A FACUT BERCEANU DE A PUTUT UITA ASA UN MIZILIC?

  3. Nu cred c-a uitat vreodata ceva jigodia asta de „oltean istet”. Mintzea din reflex. „Luati ba d-aciia inca o flegma, fraierilor! Si sa nu dea dreaq sa nu votati cum trebuie, ca mai am inca de furat ceva pana ma car in insule!”

Lasă un răspuns

