Home

Mă sună unul, simpatic dar cam diliu. Ai văzut, zice, ce de semnături au strîns prezidenţiabilii? Da, zic, milioane. Ei, zice omul, eu am semnat şi pentru Băse, şi pentru Geoană, şi pentru Crin, şi pentru doctor, şi pentru Vadim, şi pentru Gigi. Nu l-am prins pe ungur, cred că n-a ieşit cu listele din secuime. Da ştii de ce-mi pare rău? Că n-am apucat să semnez pentru Ninel Potârcă. Ştii de el? Nu ştiam. Delicios, ăsta, să vezi, cică-i om de afaceri, sanchi, e dubios rău, niţel interlop şi cam ţigan. Exact ce ne trebuie. Eu îl votez!

Bine mă, hai cu Potârcă.

Mai încolo, îl văd pe prezidentoid, înconjurat de paramilitarii portocalii, la BEC. Zice una-alta, apoi se laudă că va face o campanie „elegantă”. Şi, ca să fie mai convingător, a tras, elegant, o flegmă spre Geoană, Voiculescu, Vîntu, Crin, Patriciu şi spre cine s-a mai nimerit în zonă. Băse, hai să-ţi dau o bere. Fără alcool!

10 thoughts on “Votaţi Potârcă!

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau! ai dori sa facem un schimb de linkuri, ceva? daca nu iti cer prea mult. Blogul meu este unul generalist, poti sa intri macar sa vezi. Daca nu iti place cum scriu, accept refuzuri. O zi buna iti doresc si astept un semn, rau sau bun.

  2. Alegerile se apropie, candidatii si-au spus punctele de vedere. Spune si tu ce ai face daca ai fi in locul lor! Intra pe http://www.busolapolitica.ro

    Fa-ti testul de personalitate politica si afla ce fel de presedinte al Romaniei ai fi!

    Completezi testul de „personalitate politica” compus din 22 de intrebari de actualitate si la sfarsit vezi care candidati la Presedintie au raspuns la fel ca tine, dar si cu cine nu te potrivesti deloc.

  3. eu consider ca e de rahat si cu potarca, si cu scripcaru, si cu mogulul care are si bv tau si cu multi altii, eu care stau in bv de circa 3 ani (adevarul e ca in ultima perioada sta garsoniera goala) cred si sustin urmatoarele despre bv si personajele politice din el:
    1. pe scripcaru ar trebui sa il cheme anton, ca altceva in afara de betom si bitum , pe care le toarna, nu mai stie
    2. cancescu, ca mi-am adus aminte de numele mogulului, ii place cearta cu scripetele de la primarie, dar si invers … in loc sa fac ceva constructivei stau si manaca mult – dar extrem de mult – rahat unul despre celalat.
    3. bv e un oras saracacios, extrem de slab economic
    4. traiasca istoria si urmele istoriei si a civilizatie care a fost de scoate bv din anonimat
    5. presa din localitate, cu o exceptie, e f.f.f. de rahat, de lingusitoare si spalatoare in urechi. rar vezi cate o investigatie, majoritatea scriu avand grija sa cumva sa se supere careva, iar asta nu e presa … in special pupatorii de trans. express
    6. ultimul: alexandru ganea e de rahat

  4. hai sa bem o bere si sa mancam seminte ca apoi sa le tragem si noi noi flegma de toata frumusetea.
    ps:7)politia e f.f. usor de cumparata, schiopi si orbi, si vb din experienta ca daca ai sti cum mi-au fabricat un dosar frumusel, mai ales cu ajutorul unei doamne corupte de la sectia doi … si asta ca printre motive, am avut tupeul sa scriu in presa si pe decedatul barbieru.net despre un securist si fata dlui, dar si despr cata prostie au avut politistii brasoveni cand au anchetat unele cazuri
    deci, cioaca rules

Lasă un răspuns

