Home

Trei bătrînei şi-o băbuţă se suie în autobuz. Sînt vorbăreţi şi puşi pe sfadă. Un puradel împuţit, cu muci pe faţă, le cîntă ceva, cu mîna-ntinsă. „Pleacă, mă, de-aici”, îl repede unul, învîrtind ameninţător bastonul. „Lasă-l, că e şi el în criză” – zice altul, mai înţelegător. „Criză pe naiba, nu vezi cîte maşini sînt pe stradă?”, i-o întoarce primul. „Păi ce crezi, maşini d-astea au ăia care au furat” – intervine al treilea, cunoscător. „Cum să fie toţi hoţi, ce dracu! Şi fi-miu are, şi n-a furat. A pus ban lîngă ban, a luat şi credit” – vine replica. După cîteva momente de tăcere, se bagă în vorbă şi băbuţa: „Da’ oare o să ne taie şi din pensie?”. „Nu ne taie, femeie, că noi votăm. La ăştia le e frică de pensionari. Cui crezi că-i zice ăla să trăiţi bine? He, he, he!”. „La cîtă pensie am, oftează băbuţa, nici nu trăiesc, da’ nici nu mor. O tîrîi aşa”. „Ai văzut, spune cel cu bastonul, cum a tuns ăla oaia? Rîd toţi – he, he, he, hi, hi, hi!”. „Nea Alecu, nea Alecu, tunde oaia şi berbecu” – şi rîd, şi rîd… La parc, coboară toţi, bodogănind. O gaşcă de pensionari.

2 gânduri despre „O gaşcă de pensionari

  1. Imi cer scuze ca trebuie sa cer aici cateva informatii despre ziarul Gazeta Transilvaniei..Ma numesc DAvid Diana si sunt studenta la Jurnalism in Timisoara si as dori cateva informatii despre ziar.Cine detine ziarul , politica ziarului, care sunt cei mai buni ziaristi ,cat costa ziarul si alte informatii pe care dumneavostra le considerati importante pentru un articol(referat) despre cel mai vechi ziar din Brasov..Imi cer scuze inca o data ca am folosit acesta tehnica , sa va scriu pe blog dar v-as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta..Mailul meu este blond_di@yahoo.com si imi puteti lasa acolo informatiile necesare (asta in cazul in care nu v-am deranjat prea tare)..

Lasă un răspuns

