Home

Prezidenţialele sînt haioase, mai ales atunci cînd apar tot felul de candidaţi coloraţi, ciudaţi sau uşchiţi de-a binelea. Am avut şi un vraci (vă mai amintiţi de Mudava?), şi un „conte” nebun (Zambra Iosipescu) şi cîţi alţii care s-au pierdut în peisaj.

De-aia eu m-am bucurat cînd am văzut-o pe Monica Columbeanu coborînd din limuzină la o astfel de lansare.

E bine, mă gîndeam, să avem şi o duduie d-asta cu picioare lungi şi minte invers, că mai înviorează atmosfera. Îmi şi imaginam un turnir la care soţia lui Iri să-i dea replici docte lui Băselu, care să-i răspundă cu „păsărică”, ah, ce haios momentul!

Dar, nu, vai, Monica era doar amfitrioana evenimentului. Cică s-a lansat for presidency Nati Meir! Cum nu-l ştiţi? E singurul evreu pe care reuşise să şi-l agaţe la butonieră Vadim, ca să contracareze acuzaţiile infame de antisemitism. Omul a fost deputat PRM, ehei, apoi a intrat niţel, ca tot românul imparţial, în PDL, a fost şi independent, mă rog. Sau poate vă aduceţi aminte cînd se declara „cel mai bogat român”, pentru că primise, chipurile, o moştenire din America.

A fost un fîs, of course. „Eu ştiu că cineva din voi spune că-i mişto, că n-are nici o şansă. Ne vedem în noiembrie şi ţineţi minte trei cuvinte: Nati Meir, preşedinte! – a graseiat candidatul spre mondena adunare.

Moni a surîs înţelept, iar Mădălin Voicu, exclusul lui Vanghelie, i-a cîntat o „moldovenească”. ”

A venit momentul să inventăm un Obama! România merită un Barack Obama!, a strigat pe scenă „celebrul” actor Andrei Duban (?!!?!), care a vorbit de, ascultaţi aici, „şansa României de a produce marea surpriză mondială”. O singură întrebare am: dacă iese Nati, o ia pe Moni consilieră? Că dacă nu, eu nu-l votez.

Monica pentru noi, este Udrea Doi!

One thought on “Meir preşedinte? Mişto!

  1. În sãptãmîna care a trecut am lansat Centrul Român de Politici Europene (www.crpe.ro). Este proiectul cu care am plecat în Anglia ºi cu care m-am întors, este o idee pe care o rumeg de cîþiva ani ºi care mi-a consumat multã energie. Foarte pe scurt, CRPE vrea sã fie un think-tank specializat, adicã o organizaþie care emite idei bazate pe expertizã, în acest caz în domeniul politicilor europene, cu accent pe România.

Lasă un răspuns

