Home

Mă enervează taximetriştii care-ţi înhaţă banii şi, dacă îndrăzneşti să le ceri restul, îţi aruncă în scîrbă: „n-am mărunt, daţi-mi bani potriviţi”.

Mă enervează cei care-şi vîră limuzinoaiele pînă-n uşa redacţiei, de trebuie să le ştergi de praf cu hainele ca să intri/ieşi. Apropo, parcă Sadoveanu era sortită să fie arteră pietonală. Şi uite că, după modernizare, a devenit o parcare supraaglomerată, plină de pete împuţite de ulei…

Mă enervează ţigăncuşele cu prunci în braţe, care-ţi taie plîngăcios calea, „dă şi mie un leu, că-i e foame lu’ ăsta micu”. Copiluţii ăia, spun cunoscătorii, sînt închiriaţi cu ziua, pe bani buni, după ce sînt „drogaţi” cu fiertură de mac!
Mă enervează teribil băieţii ăştia de la Cotidianul. Deşi ziarul lor e pe nicăieri, ei sînt omniprezenţi pe la televizor, unde-şi dau cu părerea despre orice, spunînd nimicuri.

Mă enervează de nu mai pot ministrul educaţiei, Adormiţei, parcă. Pe cît e de sărăcuţ cu duhul, pe-atît e de fudul şi de tupeist.

Mă enervează reporteriţele care tot repetă, gaia-maţu, „oamenii legii”, cu referire la poliţai. Şi-atunci magistraţii ce mama cataroiului sînt, drăguţelor?

Mă enervează, pur şi simplu, Traian Băsescu.

Un gând despre „Ce mă enervează

  1. Pe mine ma enerveaza toti politicienii !!!! Dar cel mai mult nepotismul,relatiile de cumetrie !!!!! Fata lui TATA se vrea parlamentar !!! O senianalfabeta va fi in parlamentul Romaniei !!!! Nu ii este rusine lui BASESCU cu fisa in parlament ????? Alta inculta este Elena Udrea care vrea si ea sa fie parlamentar !!! Amandoua vor fi , fiindca BASE, a dat ordin la PDL,care va sacrifica doi membrii seriosi pentru cele doua MIMOZE 111. Atunci de ce sa ne fie frica ,de anonimi cu bani ca vor intra in parlament ???? Sa fie o adunatura de neveste,amante ,copii,fine,nase,fini,nasi,nepoti,veri nepoate, unchi,matusi,bunici,cumnati, s.a.s…….Strangeti hora nu fiti hoti,sa ne fie-n…….la toti !!!!

Lasă un răspuns

